pondelok, júna 23, 2008

Komunizmus je neliečiteľná diagnóza


Toto nepotrebuje komentár. Prezidentská kandidátka Dagmar Bollová v rozhovore s Karolom Sudorom:


„... nie Komunistická strana je postavená na hlavu, len mnohí ľudia na jej čele sú chorí.“

„Okrem toho - načo by som si robila reklamu, keď mám za sebou tisíce absolventov zo školy, ktorí ma dobre poznajú? ... Pred pár dňami som sa vrátila z cesty na trase Moskva - Peterburg - Minsk, na ktorej som svojim študentom ukázala, ako žijú tamojší ľudia. Po návrate mi nekonečne ďakovali, že aspoň niekto pre nich niečo urobil a že si to zapamätajú do smrti. Veľmi sa im to páčilo. A títo ľudia informácie o mne roznesú po svojich rodinách, dedinách...“

„Myslím, že to, čo sa dialo v päťdesiatych rokoch, bol problém legislatívy.“

„...nič sa nestalo. Sem-tam niekto prišiel o prácu.“

„Každý, kto chcel a bol ochotný obetovať pár korún, mohol vycestovať. Bežný človek mohol naozaj vycestovať kamkoľvek bez problémov. Aj na Západ. ... veľká časť ľudí mohla cestovať prostredníctvom cestoviek. Kamkoľvek.“

1 komentár:

Radovan Kazda povedal(a)...

"Myslím, že to, čo sa dialo v päťdesiatych rokoch, bol problém legislatívy." - toto už len zarámovať a vyvesiť.